6 Aralık 2013 Cuma

Kendimden Bildiri !

                     


                  Herkese selamlaaaaar . Aslında yaza kadar yazı yazmayı düşünmüyordum ama madem elime bilgisayar geçti bende yaşadıgıma dair bilgi vermek istedim . Ayrıca nelere oldu neler bitti bi anlatayım sizlere :)


                 Öncelikle tabii ki ders çalışıyorum harıl harıl tıp tutturmaya çalışıyorum da . Günlük beş saat uyku falan baya yoruyo bei ama marım sonunda meyvelerini toplarım :) Bir de şimdi mezun olma tantanası yıllık yapmaları falan baya doluyum bu aralar :) Ama bunun yanında beni çok mutlu eden haberlerde oluyor. Mesela en yakın arkadaşım dostum yıllarının aşkına ulaştı.Bende napıyım bunlarla mutlu oluyorum bu aralar :) Umarım mutlulukları daim olur da :) Sonra bir yegenimin olacagınıda öğrendim :) Tekrar dayı oluyorum :)
Bide asıl olayı anlatayım sizlere.Benim yurtta okudugumu daha önceki yazılarımı okuduysanız bilirsiniz.Yurttaki gay şakalarından da bahsetmiştim sizlere o yazılarımda.Bu aralar o şakalar az ileri gitti ve beim duygular depreşti pek fena oldum arkadaşlar yaa :) Çocuk başlarda sadece sarılıyodu sora boynumdan öpmeye fala başladı en son dudagıma kadar geldsi ben tabi bişi diyemiyom ayrıca kendimi dizginlemeye çalışıyom fala yani olaylar olaylar...Her şeyi bıralktım bi kenara çocukta pek yakışıklı yaa . İnsa isterdiki yaptıkları gerçek olsun ama malesef sadedce yurt şakalarında biri :( Ama umarım bunları gerçek duygularla yapacak bi insan çıkar karşıma daha dogrusu hepimizin karşısına :)


                   Neyse lafı daha fazla uzatmıyayım sizlerden dualarınızı isteyeyim . Bana dua edinde istediğim üniversiteyi kazanayım.Hepinizi çooooook öpüyorum kedinize iyi bakın :) Bi daha ne zamana yazı yazarım bilmem :)

8 yorum:

  1. İnşallah üniversiteyi kazanırsın da, dudaktan öpmenin sadece yurt şakası olduğuna emin misin :D

    YanıtlaSil
  2. umarım kazanırım :) ve malesef eminim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni Nesil Çok bozmuş :D

      Sil
    2. yok ya bence gayet iyi böyle devam etsin yani :)

      Sil
  3. Cok sakaciyimdir ben de bilirsin :D sizin yurda geliyorum ve sana da sus payi olarak bir koli karam getiriyorum anlastik dimi canimcimm :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bilmem mi cınım :) ayrıca anlaşma imzalanmıştır tek şart benimkilere dokunmıcan :)

      Sil
    2. Ben dokunmam abiii :D ama kendilerinin gozu kayarsa bilmem :P

      Sil
    3. gözlerini oyarım olur biter ahaha :)

      Sil