21 Mart 2014 Cuma

ÖSYM Sokmadan Önceki Son Günler :(




                       Selamlar canımlar cicimler :) Biliyorum gene bayağı oldu yazmayalı ama napalım üniversite hazırlık beni pek meşgul bir insan yaptı be :D Neyse ki bu hazırlığın birinci aşamasını pazar günü hallediyoruz.Geriye de üç ay kalıyor o da allahın izniylen geçer heralde :)


                       Aslında kafamda ne yazacağıma dair pek bir düşünce yoktu belki de şu sınavın azcık da olsa heyecanını atmak içindir bilemiyorum.O zaman son günlerimi nasıl geçirdiğimden bahsedeyim.Şimdi muhtemelen napmışsındır  it gibi çalışmışsındır diyosunuzdur ama kesinlikle böle yanlış düşüncelere kapılmayın günde sadece bir belki iki deneme olup dışında hiç bişi yapmadım.Aslında hayvan gibi Vampir Günlüklerini izledim.4-5 günde 4. sezonunu bitirdim dile kolay be.Anam pek heyecanlı dizi be!Hele karakterlere bayılıyorum.Özellikle Ian Somerhalder!!!Analar neler doğuruyor be diyor insan içinden.Adam resmen daş parçası :D



Bakınız daş parçası :D

Elenayı da öle salak bi rol yapmışlarki bu adam durur iken gidiyor Stefan a aşık oluyor dangalak ya :D Neyse bu aşkımı bırakalımda dizide ki diğer aşkıma dönelim :D Bu da diğer favorilerimden birisidir.Joseph Morgan.Bu adama da bayılıyorem.


Ah gözümün nuru :)


Kimse gözünü dikmesin ağızlarınızı da kapayın benim bu oğlan gençler :D Ve bu harika dizinin bir başka yakışıklısını sizlerle buluşturmak istirem :D Kendisi Steven R. Mcqueen olmakta :D


Ah güzeliiiiim :D Ama genede Joseph benim tamam mı ?Anlaşalım şimdiden!!!


Neyse bu vesile ilen de dizinin yağuşuklularını tanıtmış oldum.Diziyi kesinlikle tavsiye ederim bn çok beğenerek izliyorum açıkcası .İzlemeyeniniz var ise mutlaka izlesin derim.Peyki o zaman kendinize iyi bakın bana ve sınava gireceklere bol bol dua edin sınava girecek olanlara da başarılar dilerim her şey gönlünüzce olsun :)


6 yorum:

  1. Ian Somerhalder'ı ilk Lost dizisinde keşfetmiştim ve o gün bugündür de benim haremimde bu böyle biline.

    Ayrıca yarın ki sınavında başarılar umarım her şey istediğin ve istediğiniz gibi olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam annaştık Ian senin Joseph benim ;)
      Ayrıca çok teşekkür ederim umarım herkesin istediği gibi bir sınav olur :)

      Sil
  2. Başarılar canısı. Güzel yerlere gelesin :) Bi de bunlardan bi koca bulursan arkadaşını bana ayarlıcaksın itiraz istemem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim fena bir sınav olmadı umarım beklediğim gibi çıkar :)
      Tamam ben aşkım Joseph e hemen soruyorum bakıyım başka daş arkadaşı var mıymış :D

      Sil
  3. Ösym giriceğini girdi :S
    Aradan 1 ay geçti, lütfen dön..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu anlık pek dönecem gibi durmuyor çünküm son bir ay falan yani it gibi çalışmam lazım :(( ama dönücem :)

      Sil