29 Temmuz 2013 Pazartesi

1 YIL OLMUŞ MU YAA ?



                 Eveeet uzun bir aradan sonra gene oturdum bilgisayarın başına ve gene sizlere birşeyler yazmak istiyorum.Bu seferkinin diğerlerinden farkı bu yazıyı uzun zamandır nasıl yazsam diye düşünüyordum.Yani pat diye gelmedi aklıma.Kendimi kabullenişim üzerinden 1 yıl geçti ve ben 1 yılda neler yaptım hayatımda neler değişti onu anlatmak istiyorum bu yazıda.


                Evet dediğim gibi kabullenişim üzerinden tam 1 yıl geçti.Bu 1 yılın bana çok şeyler kattığına ve beni kökten değiştirdiğine inanıyorum.Çünkü daha düne kadar bana öğretilen yanlış öğretilerin kabul edilemez şeyler olduğunu öğrendim.İnsanlara bakış açım değişti. Önyargılarımdan kurtulmaya çalıştım ve en önemlisi sırtımda taşıdığım onca yükten kurtulmuş gibi hissediyorum. Bazen kendi kendime soruyorum o yükü nasıl taşımışım sırtımda diye.


                Allah o gün o çocuğu karşıma çıkardı ve kendimi kabullenmemde bana yardımcı oldu.Hiç tanımadığım birine hayatımın en büyük sırrını söylemiş oldum ama kendimi o kadar rahat hissettim ki o an anlatamam.Daha sonra en yakın arkadaşıma açıldım.Çünkü bu sır bana fazla gelmişti.Daha önce pek sırrım olmazdı ve açılmaya karar verdim.Arkadaşımı çok iyi tanıdığım için ne tepki verebileceğini kestirebiliyordum ve nitekimde öyle oldu.Öncelikle tabii ki şaşırdı çünkü kendimi hiç belli etmezdim.Daha sonra üzüldü benim için üzüldü.Artık hayatın çok zor dedi bana.Bunu bende biliyordum ama ne yapabilirdim bununla yaşamak zorundayım.Onu o kadar seviyorum ki anlatamam.Onunla oturup dertleşmek bana çok iyi geliyor . Daha sonra okul başladı ve benim için zor günler başladı.Önceki yazılarımıda okuduysanız yatılı kaldığımı biliyosunuzdur bilmeyenler için söylemiş olayım.Her taraf erkek ve bu erkeklerin bir kısmı yakışıklı vücudu güzel erkekler yani.Benim için kendimi frenlemek daha da zor oldu.Eskiden daha kolaydı :) Ama bir şekilde frenliyorum napalım :) Tiyatroya girdim falan iyi vakit geçiriyorum.Daha sonra tiyatrodan çok yakın bir arkadaşıma daha açıldım.Ondan pek randuman alamadım.Benimle bu konu hakkında hiç konuşmadı pek tepki de vermedi anlayacağınız boşuna söylemiş oldum gibi bişey . Vee bence en önemli olay bu ablama açıldım.Bilmiyorum hangi akla hizmet söyledim ama keşke söylemeseydim diyorum.Çünkü ben ablamı çağdaş insanları olduğu gibi seven biri sanardım ve bu yönden hep ablamı idol olarak görürdüm ama ablamın karşımdaki tüm parlaklığı bir gecede söndü.Çünkü benim mutluluğumdan çok etraftaki insanlar nasıl düşünür diye düşündü.Benim ne hissettiğimi anlamadan kendi derdine düştü.Bana senin Bülent Ersoydan ne farkın var dedi.Beni geneleve götürmek istedi.Kendimi o kadar çaresiz hissettim ki.Bana söylediği en kırıcı şeyde ne biliyor musunuz bana ya yeğeninde sana çekerse ne olacak dedi.O an sanki kanadımı kırdı.O çok güvendiğim ablam beni değil sadece kendimi düşündü.Şimdi nasıl mıyız ?Şimdi daha iyiyiz ne yaptığı hakkında pek bir fikrim yok.eskiden ablama gidip kalmaya bayılırdım şimdi ablama gitmeye korkuyorum.Annemler olmadan yeğenimi gidip sevemiyorum.Ablamla yalnız kalmaktan korkar hale geldim malesef.Bana eline fırsat geçti mi laf sokmaya çalışıyor falan öyle işte.Bu da böyle ayrı bir pencere hayatımda ama umarım ablamla eskisi gibi olurum.Çünkü onu çok seviyorum ve beni de benim onu sevdiğim kadar sevmesini istiyorum.Neyse bu konuyu da geçelim bence :) Ondan beri de pek birşey olmadı hayatımda.He tabii birde şu sevgili konusu var tabii .Hiç sevgilimde olmadı zaten o konuda bi sıkıntı yok. Bıraktım sevgiliyi tek taraflı aşık bile olamadım.Tamam hoşlandığım çocuklar var ama aşık olduğumu sanmıyorum :) Haa az daha unutuyordum .Çok değerli insanlarla tanıştım bu süre zarfında tabii ki .Bunlardan ikisi bigaygordumsanki ve tabiiki barancan.İkiside sevdiğim iki arkadaşım.Aslında bloglarda çok büyük dostlar oldular bana ve bunların en başında tabiiki Ogaybende geliyor :) He birde sımsıcak bir arkadaş ortamı olan Bigale var orda çok değerli arkadaşlıklar edindim.Şuan kapalı ama umarım yakın zamanda açılır bu yazıyı okuyan herkesi de bekleriz kendisi eşcinsel sosyal ağı olur yani :)


              Anlatcaklarım sanırım bu kadar.Sanırım biraz fazla yadım eğer buraya kadar okuduysanız umarımda sıkılmamışsınızdır.Umarım önümüzdeki yıllarda hep güzel geçer ve gönlümüzce olur :)

13 yorum:

  1. Kabullenmek tamam da benim için açılma konusu biraz uzak olsa gerek.Yazın çok güzel olmuş,açılır isem etrafımda ne kadar çok ablan dan olacağını hayal ettim:)kulağımda sürekli ee evilik yaşında geldi muhabbetleri :D sonra bir gülümseme adı beni.Bilmiyorum hoşuma gitti.
    Her şey gönlünce olur umarım.Küçük anılarda büyük mutluluklar yaşaman dileğimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğin için :) Bende bu evlilik muhabbetlerinden uzak kalmak için tıp okumayı düşünüyorum ne kadar okursam o kadar beni sıkıştıramazlar diye düşünüyorum :)Umarım hepimiz bir gün istediğimiz mutluluğa ulaşabiliriz :)

      Sil
  2. bigale'de tanıştığın arkadaşlr arasında ben var mıyım acaba :D

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim, en büyük problem kendini kabullenişte idir zaten ondan sonrası kolay ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) kendimi kabullenmemde çok sıkıntı oldu ama sonunda ne olduğumu biliyorum :)

      Sil
  4. Açılmak büyük cesaret.İnsanın çevresi buna büyük etki ediyor.Cesaretin için tebrikler :) İnşallah istediğin gibi bir hayat sürersin.Bu arada Bigale neden kapandı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan bana hangi cesaretle açıldığımı bende bilmiyorum ama arkadaşım gayet anlayışlı olduğundan iyi bir tepkiyle karşılaşacağımı biliyordum ama ablam konusuna gelince tam anlamıyla bir hayal kırıklığı yaşadım çünkü ben hayatta genelde ablamı örnek almışımdır nedense ablam ne düşündüyse hep doğru gelmiştir bana ama bu sefer malesef öyle olmadı :( umarım hepimiz istediğimiz gibi bir hayat süreriz hepimiz mutlu oluruz :) ve son olarak bigale in neden kapandığı konusunda hiç bir fikrim yok :( yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. Canım arkadaşım,her derdim olduğunda soluğu yanında aldığım dostum..Çok şey yaşadık bu 1 yılda özellikle de ben hayatımın en önemli dönüm noktalarını yaşadım..Ama bir şey var ki hala ayaktayız..Tek dileğim hep ayakta kalmamız..biliyorum çok geç yorum atıyorum ama okuma fırsatını yeni buldum..Ben bloğu açalı 1 yıl olmadı henüz..Ocağın 3 ümüydü ne yanlış hatırlamıyorsam..neyse ellerine sağlık güzel yazın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim biliyorum seninde hayatında nasıl donüm noktaları oldugunu biliyosun ne zaman istersen bana nasıl ulaşacagını elimden geldigince yardımcı olurum sana :) ayaktayız ve ayakta olmaya devam edecegiz :)

      Sil
  6. Yalnız değilsin. Senden farklı bir süreç yaşamadım. Sadece ben akrabalarıma out olmamayı seçtim. Buradayız şeker merak etme. Yalnız olmadığını ve en az bir kişinin seni anladığını bilme hazzının tadına var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hangi akla hizmet ablama söylediysem bilmiyorun yani :) desteğin için saol :)

      Sil