5 Temmuz 2013 Cuma

Tatil :)





               Aslında neden bu zamana bıraktım bu yazıyı bilmiyorum sanırım üşendim. Bu yaz naptım nettim napcam netcem onu anlatayım barim :)
           


              Bu yaz çok kötü geçecek :) Neden mi ? Çünkü 12. sınıf oldum ve malesef ders çalışmam gerekiyor.Yazında ders mi çalışılırmış? Olur mu hiç öyle şey? Demeyin çünkü istediğim bölümü kazanmak için çok çalışmam lazım ki bu çalışmaya şimdiden başladım yani. Hava sıcaak tatildeyim ama ders çalışıyorum ve su an yakınıyorum . Aman neyse kendi dertlerimle sıkmayayım sizleri . Birazda kısa bir süre de olsa güzel geçen tatilimi anlatayım.



             Belki bileniniz vardır devlet bizleri gençlik kamplarına götürüyor. Bizi bedeveden yediriyor içiriyor eğlendiriyor.Bilmeyenler için söyleyeyim seneye onlarda katılsınlar 22 yaşa kadar var . Bende işte efenim gittim bu kamplara . Kamp çok eğlenceliydi gerçekten. Sabah 7.30 da kalkıyosunuz bir daha gece 11 de bitiyor işiniz.Dolu dolu bir hafta neler mi yaptık peki ? Öncelikle hergün yakışıklılarla beraber yüzdük :) (Büyük bir göz şöleni :) ) Daha sonra ok attık . Ondan sonracığıma paintball oynadık. Halk oyunları öğrendik. Bazı şehirleri gezdik falan filan . Çooookk eğlenceli bir haftaydı. İlk defa ok attım hatta nerdeyse ortayı vuruyordum. İlk defa paintball oynadım (ne var olabilir yani :) . Sonra yakışıklılarda cabası tabii ki :) Gelin sizinde olsun yani .Böyle kaslı kaslı hemde :) Tabii ki 1 hafta boyunca benim radarlarda açıktı gay avındaydım :) Gay olduğunu düşündüğüm 3-4 kişi vardı yani . Kimisiyle tanıştım kimisiyle tanışamadım ama biriyle irtibatı koparmadım. Hala görüşüyoruz o da gay değilse bende değilim yani :) Sonra balıklama atlamayı öğrendim ben arka tamponu kaldıramam diye düşünüyordum ama kalktı vallaha :) Hatta yüzücü bir yakışıklı vardı o da bana dedi ki çok güzel atlıyosun bu kadar iyi atlayacağını düşünmemiştim dedi :) Bende dedim eee kimin öğrencisiyiz ( o öğretmişti de :) ) .

         
İşte biiizzzz :)
             


               Kısacası çoook güzel dolu dolu bir hafta geçirdim. Herkesede tavsiye ederim. İsteyenlere de yardımcı olabilirim.Benden şimdilik bu kadar ders çalışmam lazım :)

10 yorum:

  1. bi de benim tatilimi kıskanır, olum 1 hafta eğlenmişsin ne güzel işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki kadar güzel olmasa da bişiler yaptık işte :)

      Sil
  2. Hangi Gençlik kampına gittin merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizin güzel köşesindeki çok sıcak bir şehir işte :D

      Sil
  3. tatilin için sevindim fakat ohooo şu 12.sınıfta geçici mutasyonlar yaşayacaksın. Yani daha önce alışmadığın bir süreç ama çok soru yerine ne kadar çok farklı soru tipi çözmeye alışırsan senin için çok yararlı olacaktır. Çünkü konu anlatımlarında ve derslerde öğrenemeyeceğin bazı pratik hileleri sadece o soru tiplerinde görebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen artık ne kadar farklı soru o kadar net :)

      Sil
  4. Bi ara hatirlat da sana benim mat defterini kargolayayim. Bizim dershanedeki hoca baya hileci cikti :D 3 dk suren islemleri 10 sn ye indiriyor mubarek. Ben lys - dil den giricem,bari sana faydasi olsun canimcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasında senin kafanı kıracam ben görcen sen canım :D

      Sil
  5. Kafam bana lazım :/ daha çok gencim abey yapmağ :/
    yalavaran_quince_jam_6853865884_gKMvBmk.gif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nerlerdesin ha kırıcam kafası senin görcen sen :P

      Sil