9 Mart 2013 Cumartesi

Nasıl Oldu?



     
         Merhaba canlarım.size içimde kalan bazı şeyleri anlatmak istiyorum yoksa patlıcam ha .

     

         Öncelikle sizlere  şunları söyliyeyim benim ailem dindar bi aile. zaten bunun kabullenme aşamasında bana çok büyük eksileri vardı.çünkü böyle muhteşem bi aileye ne yaptılarda benim gibi bi çocuk verdiler diye düşündüm.böyle bişi olamaz dedim. asla asla dedim. hiç bi zaman kabullenmedim. çünkü asla onlara yakışır bi evlat olamazdım.onlar beni haketmiyor diye düşündüm.o yüzden sürekli reddettim gay olduğumu.bu reddediş faslı yaklaşık olarak 2-3 sene sürdü.şimdi bakıyorumda içimde baya kavga vermişim.ama genelde hepimizde olduğu gibi sonuç aynı oldu kabullendim.üstelik  internette hiç tanışmadığım bi çocuğa karşı kabullendim. çocuk bilmiyo ama baya sevaba girmiştir heralde. sonuçta bi iç savaşa son verdi.



     


        İlk başlarda kızlara karşı olan ilgisizliğimi lise geçmek için sınavlara hazırlandığımdan dolayı olduğunu düşündüm.şuan benim çok çalışmam lazım kızlara ayıracak vaktim yok dedim.nitekim ilkokulu bu şekilde bitirdim.çok güzel bi liseyide kazandım.liseye geçince kendime kız bulurum diye düşündüm hep.9 sınıfta bu çalışmalarım devam da etti zaten.sürekli kız bulmaya çallıştım.bi kaç kişiye yöneldim onlarda istemedi zaten bende istemiyodum ya neyse.neyse kız meselelerini bıraktım artık yavaş yavaş kabullenmeye başladım.buda 10.sınıfın yazında gerçekleşti.artık kendimi daha hafif hissediyordum.sanki yıllardır üstümde bir ton yük taşıyormuşum.bana ne kadar ağır geliyormuş bu yük.kabullendikten sonra her şeyin daha kolay olacağını düşünüyodum fakat her şey daha da zor olmaya başladı.okulun yurdunda kaldığım iin etrafımda sürekli hoş çocuklar falan böyle. bi yandan ifşa olma korkusu bi yandan gizli gizli onları kesmek zor oluyodu gerçekten.ondan sonra yurdu geçtim dershanemde full erkeklerden oluşuyor.allahtan benim sınıfımda hoş çocuk yok da onları kesmekten dersi dinlememezlik yapmıyorum.yani aslında bi tane var ama sadece etütlerde beraberiz onda da yanına oturuyom :)yani bu konuda çok zorlandım ama artık yavaş yavaş buna da alışıyorum.genelde etrafımızda erkek olsun isteriz ama bu kadar çok oluncada insan zorlanıyo yani . bu noktada tekrar yurt yaşamıma dönmek istiyorum. belki biliyorsunuzdur yatılı yurtlarda genellikle çokça gay şakası yapılır . yok efendim o onun arkasına geçer tren yapar . 3 kişi birini tutar diğeri araya girer falan. eh ben tabii doğal olarak bunu yapmaya çekiniyorum çünkü etkileniyorum yani. her neyse bide en nefret ettiğim şeyde diğerleriyle kız muhabbetleri.ya allahım bunu kadar eziyet olamaz ya . hissetmediğin duygular hakkında çeşit çeşit yalan uyduruyorsun.
     


         Ay neyse amma konuştum.valla insanın çok fazla konuşacağı kişi olmayınca böyle içini dökecek birileri   arıyor.sonra böyle bloglara patlıyor.neyse söyliyim hepiniz öpüldünüz.

12 yorum:

  1. seninle çok ortak noktamız varmış bende internette haberi olmayan bir çocuğun vesilesiyle,onun yazılarını okuyarak kabullenmiştim.ve bende 10,sınıfın yazında kendimi kabullenmeye başladım.sonra gerisi geldi zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle yorum icin cok tesekkurler belkide taninmadigimiz kisilere kabullenmek daha kolay oluyordur :)

      Sil
  2. Hoşgeldin :) hayırlı olsun blogun canım arkadaşım benim :) en rahat seninle konuşuyorum biliyorsun. Birazcık ta edebi yönünü görelim bakalim :D bugum tam da 1 ay oldu. Ne de iyi oldu valla. Iyi ki tanismisiz ayum. :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim bende seni iyiki tanimisim 1 ay dile kolay :)

      Sil
  3. Korkulu rüyam yurtlar :( Dua ediyorum ilk senemden hemen ev bulayım da çıkayım diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım çabucak çıkarsın bende üniversitede ne yapacam bilmiyorum :)

      Sil
  4. Ahahaha :D Yurtta geçen kız muhabbeti ve bizim uydurduğumuz yalanlar :D Yıllarım böyle geçtiğinden artık normal yaşamım oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamlara yalan soylemekten bi hal oldum valla :D

      Sil
  5. Ayni hayatimi yasiyoruz?

    YanıtlaSil
  6. o yurt olayı doğru ve o tarz şakaları çokça yaşadım :)

    YanıtlaSil