13 Mart 2013 Çarşamba

DOSTUM.....

             İnsanin iyi bir dostu olmali once.cani kadar sevdigi bir dostu olmali.hepinizin var mi bilmem  ama benim harika bi dostum var.bu yaziyi yazmama en buyuk sebep o.onu cok seviyom.neyse ben size bugun basimiza geleni anlatayim.                                                                   .          






          Blogu yeni actim ya bende kide ilk heyecan hani.neyse ilk yazimi yazdiktan sonra baktim yorum almisim  tabi bende bi heyecan oluuum ilk yorum la modundayim.neyse ondan sonrabide ilk yazimds bahsetmistim ben yatili okuyom diye yatili oldugum icin yurttada bilgisayara girmek yemedigi icin cevap atamadim neyse sonra tabi gittim D. ye boyle boyle oldu benim o yorumlara cevap atmam lazim oda dedi al benim telden gir yorumlari cevapla diye tabi bende icten sevinc cigliklari neyse.ondan aldim ben bunu bloggera gircem git google + uygulamasin@ benim mail adresini kaydet lan napcem ben falan derken gittim D.ye soyledim.oda bende teknoloji ozurlu oldugumuz icin silemedik ya hesabi ordan bildigin kizin telefonunda gayimnevar yaziyoo.allah dedim bu sefer sert kayaya carptim oda bana dedi bunu ancak bir kisi duzeltir oda bilin bakalim ki erkek arkadasi tabii ben bi yandan altima siciyom bi yandan oda diyo gel soyliyelim ona diy beni ikna etmeye calisiyo neyse allem etti kullem etti beni ikna etti .benimde baska carem yoktu napim gerci cocuk guvenilir ama genede soylemek istemiyodum.neyseki dersin sonuna dogru D. bu isi halletti de kurtulduk su illetten ayrica erkek arkadasina soylemektende kurtuldum.ve ben hala akillanmadim onun telefonundan bu yaziyi yaziyorum telefonda yazi yazmaktan  nefret ediyorum parmaklarima kramp girdi:( neyse genede sizlerle birseyler paylasmak harika.                                                                                    



          NOT:burdan bigaygordumsanki ye sesleniyorum canim benim hakkimda yazdiklarin cok guzeldi seviliyosun bunu bil  :)                                                                                                          

        Neyse ben artik ogle yemegine gidiyim hepinizi optum.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık.benimde bir kaç tane böyle yakın arkadaşım var hepside kız :D birdahakine silmeyi öğren derim bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.vallaha az daha başımızı yakıyodum ucuz kurtuldum ama artık nasıl silinceğini biliyorum :D

      Sil