31 Mart 2013 Pazar

New Boy


            merhabalar.2haftadır bişi yazmıyodum sınavlarımdan dolayı. ama şimdi vakit var yazabilirim.bakın ne anlatcam size.


            Ben tabi bi yandan okuldaki erkekleri kesiyom falan  bi yandanda kimin gay olup olamayacağını falan düşünüyom.sonunda birinin olabileceğini düşünüyorum.çocuk 9 sınıf.haraket tavırda falan bi farklılık yok ama kounşmaları falan beni bu düşünceye itti. açıkcası.ilk ne zaman farkettim diye soracak olursanız. okul nöbetçisi olduğum gündü. ben bunların sınıfına girdim.sınıf defterini alıcam falan.ama daha 9. sınıfların 1 ddersi daha var kol toplantısı olduğu için defterleri toplamaya gittim işte.sınıfa girdim defteri alcam sınıftakiler dedi bizim bi dersimiz daha var falan dedi bende biliyom dedim falan sonra sınıf birden gülmeye başladı.bu çocukta en önde oturuyo.oda gülüyo tabi hatta çok şeker bi gülüşü var neyse orda gözüme takıldı çocuk .ondan sonra yakın takibe aldım çocuğu.sonra bi gün gene yemekhanedeyiz.benim yemek bitti tabaklarımı bıraktım nedense bizim kızlar vardı onarın yanına gidiyim dedim .gittim baktım bide ne göreyim.bu çocuk bizim kızların yanında oturuyo bende fırsattır dedim hemen çocuğun karşısına oturdum.ben güye bizim kızlarla muhabbet ediyorum ama benim amaç çocuğun ilgisini çekmekte.sonra bizim kızlarla konuşurken falan ben sürekli espri falan yapıyorum.bizim kızlar gülüyo falan böyle. sonra bide baktım çocuk yarılmaya başladı.gülüyo da gülüyo. boğulcak çocuk.yani çocuğun ilgisini çekmeyi başarmıştım.yani alttan alttan bizi dinliyomuş.
   


           sonra günler günleri haftalar haftaları kovaladı dicem ama altı üstü 1 hafta oldu bu olay olalı.sonra ben bu çocuğu hala takip ediyom.işte gittiği yerlere gidiyom sınıflarının önünden geçerken sürekli sınıflarına bakıyom. sınflarına girmek için bahane arıyom kısacası.başka bişiler olursa ben gene size anlatırım o zamana kadar kendinize iyi davranın :)

4 yorum:

  1. İnşallah gay çıkar senin şu çocuk :D benim öküzde 9.sınıf.bende şüphelenmiştim başta erkeklere hareketleri falan fazla samimiydi ama malesef gay çıkmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bunun hareketleri değil konusm@lari beni suphelendirdi umarim oyledir:)

      Sil
  2. Eee sonuç noldu bakalim? Bana bunları söylememiştin bak... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bırak onu da daha neler oldu neler geç o çocuğu :D

      Sil