15 Mart 2013 Cuma

Evlilik ???



            Evlilik! ailemin yapacağımı düşündüğü şey. herkesin yapmamı beklediği şey. herkes okulumu bitirdiğimde benden evlenmemi bi yuva kurmamı bekleyecek ama asla istedikleri gibi olamıyacak.


        Açıkçası küçükken daha henüz hiç birşeyin farkında değilken bende evleneceğimi düşünürdüm.yani ne bilim herkes evleniyo bende evlenirim kafasındaydım.nerden bilecektim böyle biri olduğumu.yani sonuç olarak normal bir evlilik yapamayacağım malum.yani gay olduğumu kabullendikten sonra bile hala evleneceğimi düşünürdüm. sonuç olarak ailenin tek erkek çocuğu olduğum için annem bir tek benim sayemde babaanne olabilir ablalarım bir tek benim sayemde hala olabilir. hep bunu düşünürdüm. ama artık sırf onlar biraz mutlu olacak diye tüm hayatımı ve güya evleneceğim kadının hayatını asla mahvedemem. evlensem ne olacaktı bir bilemedin iki sene güzel geçecek sonra ayrılık olur diye düşünüyorum. böyle olmasını istemem . o yüzden evlenip kurtlma fikrinden tamamen vazgeçtim. ama umarım bi gün gerçekten kendi istediğim düğünü sevdiğim erkekle yapabilirim. hem nasıl olsa bazı ülkelerde bu yasal öyle değil mi? eğitimimi yurt dışında görmek istiyorum diye giderim belki bi daha dönmem ama bu sefer geride bıraktıklarım ne olacak diye düşünüyorum. çünkü onlar benim herşeyim.neyse ki bunları düşünmek için daha bol bol vaktimin olacağını düşünüyorum. sonuç olarak önümde daha yıllar var . dediğim gibi belki bi gün.


   


       Şimdi gelelim neden bu yazıyı yazdığıma .komşumuza gidiyoruz bakıyolar aaa bu oğlanda amma büyüdü. okuyor adam olacak. sonra bide evlendi mi tamamdır muhabbeti dönüyor ama bilmiyolar ki istedikleri gibi bi düğünüm ailem olmayacak. ama insan bunları duydukça ciğerinden bi parça söküyorlar sanki.asla ailemin istediği gibi bi baba olamıyacam asla onların istediği gibi bi koca olamıcam ama umarım hepimizin istediği gibi bi hayatı olur .

2 yorum:

  1. Bıraksana sen ailenin ne düşündüğünü önemli olan senin mutlu olman git yurtdışına nikahını kıy gel.o zaman seviyorlarsa eğer seni kabul ederler zaten

    YanıtlaSil